Община Дупница обявява процедура за подбор на персонал за Общностен център по проект №BGLD-3.002-0022 „Интегрирани мерки в подкрепа на ромското включване в община Дупница”

Дата на публикуване: 24.10.2022 10:15

 

ОБЩИНА ДУПНИЦА

Във връзка с изпълнение на проект №BGLD-3.002-0022 „Интегрирани мерки в подкрепа на ромското включване в община Дупница”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“ на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 и на основание утвърдена със Заповед № РД04-1291/15.09.2022 г. на Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал“ 

О Б Я В Я В А

ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА ОБЩНОСТЕН ЦЕНТЪР,  ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

  1. Ръководител – 1 щ. бр.;
  2. Образоветелен медиатор – 2 щ. бр.;
  3. Здравен медиатор – 2 х 1/2 щ. бр.;
  4. Трудов медиатор – 2 щ. бр.

    

ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСИЧКИ КАНДИДАТИ, СВЪРЗАНА С ПРОЦЕДУРАТА ЗА ПОДБОР:

  1. Наименование на работодател: Община Дупница.
  2. Място на работа: Община Дупница, гр. Дупница, жк „Бистрица”, бл. 6, Общностен център
  • Изисквания за заемане на длъжностите и характер на работата, както следва:

 

  1. РЪКОВОДИТЕЛ НА ОБЩНОСТЕН ЦЕНТЪР – 1 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
  • Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Педагогика“ или друг хуманитарен профил;
  • Професионален опит – минимум 1 /една/ години.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността;
  • Организационни компетентности и способност за планиране;
  • Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип;
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
    • Описание на длъжността: Ръководителят е отговорен за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности в Общностния център и го представлява при установяване на връзки и поддържане на контакти. Извършва още дейности по идентифициране на потенциални потребители, оценка на индивидуални потребности и дейности по предоставяне на услугите на центъра.

 

  1. ОБРАЗОВАТЕЛЕН МЕДИАТОР – 2 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: средно
  • Професионален опит – не се изисква, допълнително предимство носи специфичен професионален опит за работа с деца.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Принадлежност към местна уязвима етническа общност;
  • Да познава нормативната уредба в сферата на образованието;
  • Да притежава добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
  • Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.

Описание на длъжността: Образователния медиатор е посредник между семействата, местните общности, децата, учениците и училището, съдейства за обхващането и качественото предучилищно и училищно образование и обучение на децата и учениците от уязвими групи в образователните институции, както и пълноценното включване на  родителите и местната общност в развитието на образованието, социализацията и интеграцията.

Посредничи във взаимоотношенията с учители и друг персонал в образователни институции. Подпомага децата в подготовката им за училище, отговаря за установяване на познавателните и образователни потребности и дефицити на децата, като планира и организира тяхното компенсиране.

 

  1. ЗДРАВЕН МЕДИАТОР – 2 х 1/2 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: средно
  • Професионален опит – не се изисква.

 

  • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Принадлежност към местна уязвима етническа общност;
  • Познаване на здравните и социални проблеми на общността;
  • Владеене на езика на общността;
  • Комуникативни умения;
  • Компютърна грамотност (MS Word, Internet).

Описание на длъжността: Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги. Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване. Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата. Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.

 

  1. ТРУДОВ МЕДИАТОР– 2 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: средно
  • Професионален опит – не се изисква.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Да познава нормативната база в сферата на заетостта;
  • Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
  • Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet

Описание на длъжността: Насърчаване активното поведение на пазара на труда на неактивните лица, с цел да се съкрати / прекрати престоя им без работа и да се насочат към реализация на трудовия пазар посредством мотивиране да търсят работа и да работят, включително и да се регистрират в Дирекция „Бюро по труда“ – гр. Дупница. Участва активно в провеждането на обучения, мотивационни семинари, кампании, които ще се предоставят по проекта.

 

ІV. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

  • Заявление – по образец - Приложение № 1;
  • Автобиография – по образец - Приложение № 2;
  • Декларация - по образец - Приложение № 3;
  • Копие от документ за завършено образование;
  • Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
  • Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификации (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Дупница, пл.„Свобода“ № 1 (Деловодството на Община Дупница) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.

 

  1. V. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:
  • І-ви етап: Подбор по документи.
  • ІІ-ри етап: Събеседване.

 

  1. VI. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, по пощата или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Община Дупница, на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода“ № 1 (Деловодството на Община Дупница)  в срок от  24.10.2022 г.   до  17.30 часа на 31.10.2022 г.  включително.

 

* При кандидатстване за повече от една длъжност се подават отделни комплекти с документи.

 

Допуснатите до събеседване кандидати се уведомяват чрез списък, обявен на информационното табло на партера на Община Дупница и чрез списък, публикуван на сайта на Община Дупница, съдържащ датата, часа и мястото на провеждане на събеседването.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на партера на Община Дупница - гр. Дупница, пл. „Свобода” № 1 и на сайта на Община Дупница.  

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.

Телефон за информация: 0879 523 496, e-mail: tsenka_stoyanova@abv.bg


Наименование Брой тегления
Заявление - Приложение 1.docx 93 Изтегли документ с име "Заявление - Приложение 1.docx"
Автобиография - Приложение 2.docx 91 Изтегли документ с име "Автобиография - Приложение 2.docx"
Декларация - Приложение 3.docx 85 Изтегли документ с име "Декларация - Приложение 3.docx"

Потърсете в сайта