Обява за прием на документи от кандидати за заемане на длъжност "Социален асистент" за предоставяне на социалната услуга "Асистентска подкрепа"

Дата на публикуване: 02.03.2021 16:45

Община Дупница стартира нова социална услуга „Асистентска подкрепа“ в изпълнение на Закона за социалните услуги

Община Дупница в качеството си на доставчик на нова социална услуга „Асистентска подкрепа“, в изпълнение на Закона за социалните услуги О Б Я В Я В А, че от 01.03.2021 г. стартира приема на документи от кандидати за заемане на длъжност „Социален асистент“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа”.

 „Асистентската подкрепа“ е специализирана социална услуга, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на деца и лица с трайни увреждания и на лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, предоставяна от лице назначено на длъжност „Социален асистент“.

Потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“, съгласно Закона за социалните услуги са следните целеви групи:

  • лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност;
  • деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ, които не ползват асистентска подкрепа, помощ за осигуряване на асистентска подкрепа или за които не се получава помощ за грижа в домашна среда по реда на друг закон.

Лицата желаещи да бъдат назначени на длъжност „Социален асистент“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа” по реда на Закона за социалните услуги е необходимо да подадат следните документи:

  1. Заявление – декларация (по образец):
  2. Документ за самоличност (за справка);
  3. Автобиография;
  4. Копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено основно образование;
  5. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер за лишаване от свобода, не е лишено по съответния ред от правото да заема определена позиция и не са му налагани мерки като извършител по Закона за защита от домашното насилие (по образец);
  6. Други документи по преценка на кандидата - документи, удостоверяващи успешно преминат курс на обучение за асистент и/или копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит /при наличие на такива/.

С одобрените кандидати за заемане на длъжността „Социален асистент“ ще бъдат сключени трудови договори на 8 часов работен ден, като един „социален асистент“ ще предоставя подкрепа на минимум 2-ма потребители.

Документи от кандидатите за заемане на длъжност „Социален асистент“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ в изпълнение на Закона за социалните услуги се подават от 01.03.2021 г. в Деловодството на Община Дупница, в сградата на Община Дупница, пл. „Свобода“ № 1, всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа.

Документи по образец за социалната услуга „Асистентска подкрепа“ могат да бъдат изтеглени от официалната интернет страница на Община Дупница на адрес: www.dupnitsa.bg.

 

За допълнителна информация тел. 0701/59295; 0701/59266 – Отдел „Здравеопазване, социална политика и секретар на МКБППМН“ в Община Дупница.

Приложение 1:Заявление - декларация (по образец) можете да изтеглите от ТУК
Приложение 2: Декларация можете да изтеглите от ТУК


Наименование Брой тегления
Deklaraciq -socialen asistent-Dupnitsa-2.doc 242 Изтегли документ с име "Deklaraciq -socialen asistent-Dupnitsa-2.doc"
zajavlenie-socialen asistent-Dupnica-1.docx 240 Изтегли документ с име "zajavlenie-socialen asistent-Dupnica-1.docx"

Потърсете в сайта