Съобщение Изх.№ 91-00-64/ 11.05.2021 год.
С Ъ О Б Щ Е Н И Е
Изх.№ 91-00-64/11.05.2021 год.
ДО
ХРИСТИНА ЮГОВА
С.САМОРАНОВО
ДО
АЛЕКСАНДЪР ДЮЛГЕРОВ
С.САМОРАНОВО
Община Дупница по реда на чл. 18а, ал.10 от Административнопроцесуалния кодекс (АПК), предвид обстоятелството, че лицата:
- ХРИСТИНА ЮГОВА с постоянен адрес:с. Самораново, не е получила лично Обявление с изх. № 92-00-62/16.04.21 год., видно от известие за доставяне ИД PS 2600 00CSEK R;
- АЛЕКСАНДЪР ДЮЛГЕРОВ с постоянен адрес: с.Самораново, не е получил лично Обявление с изх. № 92-00-62/16.04.21 год., видно от известие за доставяне ИД PS 2600 00CSEL S;
СЪОБЩАВА, че със Заповед №РД04-600/16.04.2021 год. на Кмета на Община Дупница е одобрен Проект за изменение на Подробен устройствен план по чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗУТ - изменение на План за регулация (ПР), изработен на основание чл. 134, ал. 2, т.2 от ЗУТ в обхват: (УПИ) ІV - 121, кв. 3 по действащия регулационен план на с.Самораново, така че границата на урегулиран поземлен имот (УПИ) ІV - 121, кв. 3 по действащия регулационен план на с.Самораново с проектен номер УПИ ХХІ, към урегулиран поземлен имот (УПИ) IIІ – 120 и урегулиран поземлен имот (УПИ) ХІІ - 122, кв. 3 да съвпадне с имотната граница на поземлен имот с идентификатор 65245.1.472 по КК на с. Самораново, към поземлен имот с идентификатор 65245.1. 42 и поземлен имот с идентификатор 65245.1. 35, съгласно влязла в законна сила кадастрална карта на с. Самораново.
Не се предвижда промяна на уличните регулационни линии.
С горното не се нарушава конфигурацията на новообразуваните урегулирани поземлени имоти, както и предвиденото по отношение на лице и повърхност по чл.19, ал.1, т. 4 от Закона за устройство на територията.
На основание чл.215 от ЗУТ в четиринадесет дневен срок от датата на съобщаване на заповедта по реда на Административнопроцесуалният кодекс (АПК), заинтересуваните лица могат да я обжалват пред Административен съд – гр. Кюстендил.
Копие от настоящото съобщение да бъде поставено на таблото за обявления, както и да се обяви в Интернет страницата на общината.