Конкурс за началник на отдел ,,Счетоводство"
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14, ал. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/ и Заповед № РД 04-860/06.06.2025 г. кмета на Община Дупница, в качеството си на орган по назначаване, обявява конкурс за длъжността
,,Началник на отдел ,,Счетоводство“, той и гл. счетоводител“
1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Основна цел на длъжността:
Основната функция на длъжността е да организира и контролира финансово-счетоводното обслужване на администрацията, като осигурява спазването и изпълнението на счетоводната политика на организацията.
Ръководи, организира, контролира, планира и координира дейността на служителите в отдел ,,Счетоводство“.
Служителят изпълнява и функцията на главен счетоводител на общината.
Области на дейност:
Ръководи и организира счетоводната отчетност чрез оптимална централизация на счетоводните операции и осигурява своевременно отразяване в счетоводството на всички стопански операции.
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността
2.1 Изисквана минимална степен на завършено образование:
- образование – висше;
- минимална образователна степен – "бакалавър";
- професионален опит – 3 години и/или придобит минимален ранг- III младши 2.2 Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
2.3 Познания в действащата законодателна уредба на РБ, свързана с дейността на длъжността (Закон за администрацията, Закон за публичните финанси, Закон за местното самоуправление и местната администрация и др.) - Предпочитана специалност, по която е придобито образованието:
- Професионално направление – Икономикаи счетоводство;
- Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:
4.1. Тест
4.2. Интервю.
Конкурсът се провежда от комисия, назначена от органа по назначаването, според правилата на настоящата заповед и тези, регламентирани в Раздел VII. Начини за провеждане на конкурса, от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
- Документи, които кандидатите за участие в конкурса трябва да представят:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
5.1. Писмено заявление за участие в конкурс - по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 НПКПМДСл.
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл.
5.3. Декларация по чл. 7, ал. 1, т. 6 от ЗДСл
5.4. Kопия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
5.5. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.
5.6. Автобиография.
Всички образци на документи, съпровождащи заявлението за участие в конкурса са прикачени към обявлението на интернет страницата на Община Дупница, както и в документи и образци за кандидатстване към съответната конкурсна процедура в Административния регистър /ИИСДА/. Община Дупница обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните и Закона за защита на личните данни.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като копията на документи се представят със заверка вярно с оригинала и подпис.
- Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Дупница в срок до 10 дни от публикуването на обявлениетоза конкурса. При подаване на заявленията на кандидатите се представя длъжностна характеристика. Документите може да се подават по електронен път на електронен адрес- admin_dupnitsa@ dupnitsa.bg, като в този случай заявлението, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностната характеристика се изпраща на кандидата по електронен път.
7. Размер на основната заплата-минималният праг определен за длъжността 1077 лв.Основният размер на заплатата на длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове определящи формирането на възнаграждението.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло на Община Дупница, пл. ,,Свобода“ № 1.
Телефон за справки и допълнителна информация 0701/5 92 36- г-жа Атанасова.
ПЪРВАН ДАНГОВ - /п/
КМЕТ НА ОБЩИНА ДУПНИЦА