Провеждане на конкурс съгласно Заповед № РД 04-1254/22.08.2025г. на Първан Дангов – Кмет на Община Дупница, за отдаване под наем на общински имот - помещение - за здравни нужди, с площ от 12.60 кв.м, находящ се в с. Крайници, общ. Дупница, обл. Кюстендил

Дата на публикуване: 22.08.2025 14:15

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание Заповед № РД 04-1254/22.08.2025 г. на

Първан Дангов –Кмет на Община Дупница и във връзка с Решение № 157 по Протокол № 10/17.07.2025 г. на Общински съвет – Дупница

ОБЯВЯВА

 Конкурс по реда на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, за отдаване под наем на общински недвижим имот, както следва: Част от общински недвижим имот, а именно: самостоятелно помещение, находящо се на втори етаж в сграда с идентификатор 39339.504.133.2, с. Крайници, общ. Дупница, обл. Кюстендил по Кадастралната карта и Кадастралните регистри, одобрени със Заповед 300-5-57/30.07.2004 г. на Изпълнителния директор на АГКК; последно изменение на Кадастралната карта и Кадастралните регистри, засягащо сградата: няма изменение на КККР със заповед; адрес на сградата: с. Крайници, ул. „Трети гвардейски полк“ № 13; застроена площ на цялата сграда: 121.00 кв.м; брой етажи: 2; брой самостоятелни обекти в сградата: няма; предназначение: Здравно заведение, стар идентификатор: няма, изградена в поземлен имот с идентификатор 39339.504.133 по Кадастралната карта и Кадастралните регистри на с. Крайници, общ. Дупница, обл. Кюстендил, съгласно Скица на сграда № 15-964375 от 11.06.2025 г. на
Служба по геодезия, картография и кадастър – гр. Кюстендил, с измерена площ на помещението от 12.60 кв.м, съгласно Служебно писмо № 08-09-838/1//19.06.2025 г. на Отдел „Устройство на територията“, с приложена към него схема, одобрена от Главния архитект на Община Дупница - публична общинска собственост по АОС № 231 от 20.10.1998 г., при следните условия:

 

  1. имотът се отдава само по предназначение – за здравни нужди;
  2. начална наемна цена – 50.40 /петдесет лева и четиридесет стотинки/ лв. месечно. Върху цената се дължи 20 % ДДС.
  3. депозит – 10.08 /десет лева и осем стотинки/ лв., представляващ 20 % от началната наемна цена;
  4. срок, за който се отдава имота – 10 /десет/ години;
  5. Конкурсът ще се проведе на 11.09.2025 г. от 14:30 часа в Кръглата зала на Община Дупница, етаж ІV- ти.
  6. Конкурсната документация ще се получава в стая № 31, етаж ІІ-ри в сградата на Община Дупница, срещу представен платежен документ /оригинал/ за закупени конкурсни книжа, в размер на 360.00 лв. /с включен 20% ДДС/, платени на касата на Община Дупница или по сметка IBAN BG26UNCR70008421757076, BIC UNCRBGSF в “УниКредит Булбанк” АД - Финансов Център  гр. Дупница.
  7. Необходимите документи за участие в конкурса се подават в деловодството на Община Дупница до 16.30 часа на 04.09.2025 г.
  8. При липса на участници, повторен конкурс ще се проведе на 18.09.2025 г. от 14:30 часа в Кръглата зала на Община Дупница.

Уведомявам ви, че оглед на имотите се извършва, след закупуване на конкурсни документи в стая № 31, ІІ-ри етаж в сградата на Община Дупница.

За справки и подробна информация на тел.: 0701/5 - 92 – 29