ОБЯВЛЕНИЕ

Дата на публикуване: 28.11.2025 16:40

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14, ал. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/ и Заповед № РД  04-1810/28.11.2025 г. кмета  на Община Дупница, в качеството си на орган  по назначаване, обявява конкурс за длъжността Началник на отдел „Строителство“ 


1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Основна цел на длъжността:    

Началник отдел „Строителство“ организира, ръководи и контролира дейностите, свързани с планирането, изпълнението и контрола на строително-ремонтни проекти, като осигурява ефективно управление на ресурсите, спазване на нормативната уредба и изпълнение на поставените цели в срок.

           

  1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността
    2.1 Изисквана минимална степен на завършено образование: 
      - образование – висше;       
      - минимална образователна степен – "бакалавър";        
      - професионален опит – 3 години и/или придобит минимален ранг- III младши
     
    2.2 Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).  

    2.3 Необходими компетентности на кандидатите, посочени в рамка на компетентностите за длъжността, съгласно Приложение 1 към чл. 15, ал. 1 от Наредба за условията и реда
    за оценяване на изпълнението на служителите в държавната администрация
    и Приложение 1а към чл. 15, ал. 2 от НУРОИСДА: управленска компетентност, ориентация
     към резултати, комуникативна компетентност, работа в
    екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), професионална компетентност, дигитална компетентност.

  2.  Предпочитана специалност, по която е придобито образованието:     
    - Професионално направление- Общо инженерство, Икономика и управление дейности;                 
          
  3. Начин на провеждане на конкурса:

  Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин: 

    4.1. Тест

   4.2. Интервю.

  Конкурсът се провежда от комисия, назначена от органа по назначаването, според правилата на настоящата заповед и тези, регламентирани в Раздел VII. Начини за провеждане на конкурса, от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.     

  1. Документи, които кандидатите за участие в конкурса трябва да представят:
    Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи: 

    5.1. Писмено заявление за участие в конкурс  - по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 НПКПМДСл.

    5.2.  Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл.

    5.3.  Декларация  по чл. 7, ал. 1, т. 6 от ЗДСл

    5.4. Kопия от документи за придобитата образователно - квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

    5.5. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.

    5.6.  Автобиография.        
Всички образци на документи, съпровождащи заявлението  за участие в конкурса са прикачени към обявлението  на интернет страницата на Община Дупница, както и в документи и образци  за кандидатстване към съответната конкурсна процедура  в Административния регистър /ИИСДА/. Община Дупница обработва личните данни  в съответствие  с Общия регламент  за защита на данните  и Закона за защита на личните данни.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като копията на документи се представят със заверка вярно с оригинала и подпис.       
 

  1. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Дупница в срок до 10 дни от публикуването  на обявлениетоза конкурса. При подаване на заявленията на кандидатите се представя длъжностна характеристика. Документите може да се подават по електронен път на електронен адрес: admin_dupnitsa@ dupnitsa.bg , като в този
случай заявлението, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от  кандидата с електронен подпис.
В този случай длъжностната характеристика се изпраща на кандидата по електронен път.  
          
     7. Размер на основната заплата - минималният праг определен за длъжността 1077 лв.
Основният размер на заплатата на длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове определящи формирането на възнаграждението.


Списъците или други съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло  на Община Дупница, пл. ,,Свобода“ № 1.                      
Телефон за справки и допълнителна информация 0701/5 92 36-  г-жа Атанасова. 

 

ПЪРВАН ДАНГОВ    /П/

КМЕТ НА ОБЩИНА ДУПНИЦА      
Съгласували: Дафинка Георгиева- Зам. кмет ,,ФД“


Прикачени документи

Наименование Брой тегления
5. Декларация чл.7.doc 30 Изтегли документ с име "5. Декларация чл.7.doc"
6. Автобиография (1) (1).doc 29 Изтегли документ с име "6. Автобиография (1) (1).doc"
7. Декларация-чл.17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС.docx 30 Изтегли документ с име "7. Декларация-чл.17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС.docx"
Заявление за участие в конкурс -.docx 29 Изтегли документ с име "Заявление за участие в конкурс -.docx"