ОБЯВА

Дата на публикуване: 31.03.2016 14:03

ОБЩИНА ДУПНИЦА

 

            Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.002-0220-С001 по проект „Разкриване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда  в Община Дупница”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002 “Независим живот”, приоритетна ос: ”Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал” за работа в Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда  в Община Дупница, представяме следнотo:

 

О Б Я В Л Е Н И Е


за провеждане на подбор на персонал за “Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” за следните длъжности:

 

  • Социален работник – 2 щ.бр.(един от тях ще съвместява функциите и на Управител на Центъра) ;
  • Психолог - 1 щ. бр.;
  • Рехабилитатор/ Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;
  • Медицинска сестра – 1 щ. бр.
  • Шофьор – 1 щ. бр.
  • Лични асистенти, социални асистенти, домашни помощници – 21 щ.бр.(в зависимост от потребносните на целевата група);

 

        Персоналът се назначава на срочни трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности. Трудовите възнаграждения се определят на база одобрен бюджет на проекта/минимално възнаграждение – 420 лв. – максимално възнаграждение 500,00 лв/.

 

  1. I.Социален работник – 2 щ.бр.(един от тях ще съвместява функциите и на Управител на Центьра) ;
  2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

- Образование – висше; образователно - квалификационна степен „магистър”/„бакалавър”;

- Специалност - „Социални дейности”, „Социална педагогика”, „Психология” или друга специалност с хуманитарен профил;

- Професионален опит – не се изисква (с предимство се класират кандидати с професионален опит 1 или повече години ).

            2.Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

            - Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

            - Умения, нагласи и мотивация за работа с хора с увреждания и лица над 65 години с невъзможност за самообслужване,взаимодействие с различни институции.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предлаганата услуга е почасова за потребителите.Работата се извършва при спазване на стандартите и критериите за предоставяне на социални услуги за деца, хора над 65 годишна възраст и хора с увреждания, съгласно утвърдена нормативна база в социалната сфера.

 

  1. II.Психолог- 1 щ. бр.
  2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

            - Образование – завършено висше образование;

            - Образователно- квалификационна степен – «бакалавър»/ «магистър»;

            - Специалност – психология;

- Професионален опит – не се изисква, но лицата с професионален опит са с предимство при подбора.

  1. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

            - Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;

            - да притежават умения, нагласи и мотивация за работа с хора  с увреждания и лица над 65 години с невъзможност за самообслужване;

            - Да имат комуникативна компетентност и умение за самостоятелна работи и работа в екип. Способност за планиране и организиране на дейността. Умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Психологическо консултиране и подкрепа, възстановяване и поддържане на психическото равновесие на потребителите на услугата. Изследване на психологическите процеси и структурата на личността. Ще се работи по възстановяване на страдащите процеси  и моделиране на поведението.

 

III.      Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.

  1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

            - Образование – завършено висше образование;

            - Образователно- квалификационна степен – «бакалавър»/ «магистър»’;

            - Специалност – рехабилитация, кинезитерапия, ЛФК;

- Професионален опит – не се изисква, но лицата с професионалния опит са с предимство при подбора.

  1. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

            - Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

            - Умения, нагласи и мотивация за работа с хора  с увреждания и лица над 65 години с невъзможност за самообслужване;

            - Да имат комуникативна компетентност и умение за самостоятелна работи и работа в екип. Способност за планиране и организиране на дейността. Умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предоставяне на рехабилитация в дома на потребителя за трудно подвижните и в Центъра за почасово предоставяне на услугата. В резултат на предлаганата услуга трябва да се ограничат или намалят последиците от увреждането или заболяването, да се възстановят или подобрят физическите и ментарни функции. Работи индивидуално или групово с потребителите.

 

  1. IV.Медицинска сестра - 1 щ. бр.
  2. Изисквания за заемане на длъжността:

            - Образование – средно специално или висще; образователно - квалификационна степен за висше образование.

            - Специалност – медицинска сестра, акушерка, медицински фелшер.

- Професионален опит – 1 (една) година.

  1. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

            - Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални и здравни  услуги;

            - Умения, нагласи и мотивация за работа с хора увреждания и лица над 65 г. с невъзможност за самообслужване, взаимодействие с различни институции;

- Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

Предоставя квалифицирана медицинска грижа, съгласно индивидуалните потребности на всеки потребител.  Отговаря за контактите с личните лекари на лицата с увреждания и лицата над 65 г. с невъзможност за самообслужване, както и със здравните работници от съпътстващите услуги.

 

  1. V. Шофьор – 1 щ.бр.
  2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

            - Образование – средно

- Професионален опит –  3 години

- Шофьорска книжка категория D

  1. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Доказан професионален опит като шофьор.  

 

  1. VI. Лични асистенти, социални асистенти, домашни помощници – 21 щ.бр. (в зависимост от потребносните на целевата група);

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

 - безработни лица;

- трудово заети лица, наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;

- неактивни лица ( студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране  и са в нрудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.

 

         Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

 

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

-  Автобиография - по образец;

-  Документ за завършено образование – копие;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/;

- Декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни – образец;

- Декларация за съдимост и здравословно състояние – образец.

 

           Документите по образец се получават на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода” №1, и на интернет страницата на Община Дупница: www.dupnitsa.bg .

 

          Място и срок за подаване на документите:

            Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Дупница, пл. „Свобода”1, Общинска администрация, Деловодство от 01.04.2016 г. до 15.04.2016 г. включително.

            Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

  

            Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация гр. Дупница, пл. „Свобода” 1 и на сайта на Община Дупница: www.dupnitsa.bg.

 

            В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.

 

        Телефон за информация: 0701/5-92-77

 

ВАЖНО:

 

            Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 20.04.2016 г. на информационното табло на Общинска администрация гр. Дупница, пл. „Свобода” 1 и на сайта на Община Дупница.

 

Формуляри по образец за кандидатстване може да изтеглите от тук